Długo wyczekiwana wycieczka do ZATORLANDU!

Utworzono dnia 11.06.2019

Spośród różnorodnych sposobów realizacji celów kształcenia  i wychowania w edukacji przedszkolnej wycieczki zajmują jedno z czołowych miejsc. Celem podróży do Zatoru było:  poznawanie czasów prehistorycznych, przybliżenie świata antycznego i świata owadów.

W dniu 30.05.2019 dzieci z oddziału przedszkolnego, ich rodzicami          o brzasku majowego dnia wyruszyły na całodniową wycieczkę do Zatoru, której program został wcześniej przygotowany. Dzieci nie przestraszyły się deszczowej porannej aury. Po dwóch godzinach jazdy dotarliśmy wszyscy do miejsca docelowego. Zgodnie z planem, pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie Parku Mitologii i Stworów Podwodnych. Następnie płynąc statkiem oglądaliśmy posągi bogów świata antycznego w Parku Mitologii na wodzie.     Po seansie w kinie 360 0 o stworach podwodnych, wyruszyliśmy „ciuchcią” do Parku Owadów , a potem poszliśmy zwiedzać „dom do góry nogami”. Następnie Pani przewodnik zaprosiła nas byśmy z zaciekawieniem słuchali opowieści o istotach wymarłych jakie można spotkać w  Parku Ruchomych Dinozaurów. Mieliśmy  możliwość zobaczyć prehistoryczne gady zamieszkujące naszą ziemię 65 milionów lat temu. Kolejnym punktem naszej wycieczki było kino 3D z filmem o życiu dinozaurów. W końcu przyszedł czas na zakup pamiątek i zabawę na „Niezapomnianym placu zabaw”. Po zaopatrzeniu się w drobiazgi i pamiątki świadczące o pobycie w Zatorze udaliśmy się do restauracji na obiad, a następnie wyruszyliśmy w drogę powrotną do Bogoniowic.

Około 19.00 przybyliśmy na miejsce, gdzie stęsknieni rodzice czekali na swoje pociechy.

Jako wychowawca oddziału przedszkolnego, jeszcze raz dziękuję wszystkim wspaniałym Rodzicom za okazaną mi pomoc w przeprowadzeniu wycieczki.

Wychowawca  oddziału  przedszkolnego

Wioletta  Wołkowicz

Długo wyczekiwana wycieczka do ZATORLANDU!

Utworzono dnia 11.06.2019, 20:32

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.